« 2017年11月18日(土)無線運用結果 | トップページ | 2017年11月19日(日)無線運用結果 »

2017年11月18日 (土)

ブラック サバス / N.I.B  Black Sabbath / N.I.B

11

Oh, yeah, some people say my love cannot  
 be true 

 (俺の愛は偽りだと言う奴もいる)

Please believe me my love and I’ll show you  
 (どうか俺を 俺の愛を信じてくれ 証拠を見せよう)

I will give you those things you thougt were   
 unreal  

 (信じられないものを あなたにあげよう) 

The sun, the moon, the stars over my sill    

 (太陽 月 星 ・・・・ 俺の持つ) 

Oh, yeah, follow me now and you will not  
 regret    

 (今 俺に従わなければ 後悔するだろう) 

Living the life you led before we met   

 (俺に会う前の あなたの人生に逆戻りだ) 

You were the fuss to work this love of mine  

 (俺のこの愛のために、あなたは騒ぎすぎだった)  

Forever with me till the end of time   

 (時の果てるまで 永遠に一緒だ)  

You love for me is dear and just to be real   

 (あなたの愛は心からのもので ついに真実となるのだ) 

Before you take the way I’m going to feel   
 
(あなたが選ぶ前に 俺は気が付くだろう)

I’m going to feel, I’m going to feel    

 (気が付くだろう 気が付くだろう)

Oh, yeah, now I love you, you are with 
 me under my thougts   

 (愛しているんだ 思ったとうり俺と一緒になるんだ)

Our love grows stronger now with ever hour  

 (刻々と俺達の愛は強くなる)

Looking through my eyes you’ll see who I am 

 (俺の目を見つめながら あなたは俺が誰なのか知るだろう)   

Finding the music there and please take 
  my hand
  

 (そこに音楽を見出したら 俺の手を取ってくれ) 

Oh, yeah, follow me now and you will not 
 regret 

 (今 俺に従わなければ 後悔するだろう) 


Living the life you led before we met   

 (俺に会う前の あなたの人生に逆戻りだ) 

You were the fuss to work this love of mine  

 (俺のこの愛のために、あなたは騒ぎすぎだった)   

Forever with me till the end of time   

 (時の果てるまで 永遠に一緒だ)

Your love for me is dear and just to be real 
 (あなたの愛は心からのもので ついに真実となるのだ) 

Before you take the way I’m going to feel  
 (あなたが選ぶ前に 俺は気が付くだろう)

I’m going to feel, I’m going to feel  

 (気が付くだろう 気が付くだろう)

Oh, yeah, now I love you, you are with me 
 under my thougts   

 (愛しているんだ 思ったとうり俺と一緒になるんだ)

Our love grows stronger now with ever hour  

 (刻々と俺達の愛は強くなる) 

Looking through my eyes you’ll see who I am 

 (俺の目を見つめながら あなたは俺が誰なのか知るだろう)

Finding the music there and please take my 
 hand  

 (そこに音楽を見出したら 俺の手を取ってくれ) 
 

12 

Bt01_2

|

« 2017年11月18日(土)無線運用結果 | トップページ | 2017年11月19日(日)無線運用結果 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




« 2017年11月18日(土)無線運用結果 | トップページ | 2017年11月19日(日)無線運用結果 »